Toyota Nescar Sport Liberec

Prodej a servis vozů Toyota a Lexus
S láskou k Toyotě, s úctou k zákazníkům
toyota panorama
Prodej a servis vozů Toyota a Lexus

Kontakt

toyota panorama

Nescar Sport s.r.o.
Hodkovická 446
463 12 Liberec XXIII-Doubí
IČ: 25030761, DIČ: CZ25030761

mapa

GPS souřadnice: 50°44'12.961"N, 15°3'24.673"E 

Prodej

Tel.: +420 485 102 125
Mobil: +420 775 232 215, +420 775 232 216
E-mail: 
info@nescarsport.cztoyota@nescarsport.cz

Servis

Tel.: +420 485 102 125
Mobil:
 +420 775 232 215, +420 775 232 216
E-mail: servis@nescarsport.cz


Pondělí - Pátek 7:00 - 17:00 
Sobota 8:00 - 12:00
Neděle Zavřeno 



Historie

Historie Nescar Sportu na sportovním poli se začala psát již dávno před rokem 1989, kdy osobní spolupráce Mirka Nesvadby s předními závodními týmy bývalého Československa byla předzvěstí vlastních sportovních a závodních aktivit po tomto roce. Nejprve působil jako mechanik, později jako manažer s nabytím praxe a zkušeností v závodním „světě“, což mu následně umožnilo založit známý tým a posléze i docílit úspěchů na závodech v České republice stejně jako v zahraničí.

1994 – zahájena účast v automobilových závodech na okruzích v rámci konání Ford Fiesta Cupu. Se dvěma vozy tým získal zkušenosti z nové aktivity, z nového prostředí. Již v prvním roce se jezdci týmu umisťují několikrát na stupních vítězů a celkově tým končí na 4. pozici.

1995 – tým pokračuje ve své účasti v rámci konaného Ford Fiesta Cupu. Tým se umístil v rámci hodnocení týmů na 3. pozici. V jednotlivých závodech se oba jezdci týmu pravidelně umisťovali na stupních vítězů.

1996 – byly zakoupeny dva závodní vozy Toyota Carina od firmy Salvator Caetano z Portugalska. Oba tyto vozy startovaly v závodech na okruzích v seriálu Mistrovství České republiky. Jezdci Miroslav Nesvadba a Pavel Švarc se ve své třídě umístili celkově na 2. a 3. místě.

1997 – oba vozy Nescar Sport byly odvezeny k technické přípravě k renomovanému úpravci závodních vozů firmě TOM’S GB ve Velké Británii. Jako jezdci týmu startovali Miroslav Nesvadba a Ladislav Bareš. Z důvodu velkého pracovního zatížení majitele týmu a omezení finančních prostředků byla účast v seriálu Mistrovství České republiky omezena pouze na některé podniky. Výsledkem bylo umístění M. Nesvadby na celkově 10. místě

1998 – pro závodní sezónu 1998 byla jako partner pro přípravu obou vozů Toyota Carina vybrána firma BEMANI MOTORENBAU ze Švýcarska. Tato firma je významným úpravcem vozů značky Toyota a ve svém oboru patří k nejlepším v Evropě. Byl sestaven tým celkem 7 lidí, 2 piloti, manažer a 4 mechanici s cílem vytvoření nejsilnější konkurence ostatním závodním týmům v seriálu Mistrovství České republiky ve třídě A do 2000. Tým byl zastoupen jezdci Miroslavem Nesvadbou a Markem Michalem. Miroslav Nesvadba se ve všech dokončených závodech seriálu umístil vždy na 1. místě, čímž v celkovém hodnocení získal titul Mistra České republiky ve třídě A 2000 pro rok 1998. Potvrdila se volba vybraného zahraničního partnera jako skutečně jedné z nejlepších evropských firem v daném oboru. Byl vytvořen tým s vysokou image, respektovaný všemi svými soupeři i partnery.

1999 – pro sezónu byl připraven jeden vůz do třídy A 2000 pro účast v závodech Mistrovství ČR a jeden vůz ve třídě SUPERTURISMO pro účast v závodech Mistrovství Švýcarska a Francie. Oba vozy se při svých startech v průběhu sezóny umisťovaly na předních místech ve svých třídách. Z důvodů nekoncepčního postupu organizování Mezinárodního mistrovství ČR na okruzích byla účast týmu Nescar Sport omezena pouze na vybrané závody. Vedení týmu s jezdcem Nesvadbou sbíralo zkušenosti při spolupráci se švýcarským partnerem firmou BEMANI MOTORENBAU, která se zúčastnila Mezinárodního mistrovství Německa Formule 3. Zde partnerský tým BEMANI získal v této prestižní kategorii mistrovský titul.

2000 - s ohledem na úraz páteře v polovině sezóny jezdce Miroslava Nesvadby pokračovala činnost Nescar Sportu bez jeho účasti, přesto tým docílil zisku mistrovského titulu ve třídě A2000 v Mistrovství ČR v závodech na okruzích.

2001 - tým se nadále zúčastnil Mezinárodního mistrovství České republiky v závodech na okruzích a opět celkově zvítězil ve třídě A2000 s vozem Toyota Carina E.

V letech 2002 až 2005 byla činnost Nescar Sportu fakticky pozastavena z důvodu výše jmenovaného úrazu a obnovena byla v roce 2006 v rámci stavby nového vozu Toyota Corolla 1.8 TS, jeho příprav, testování vývojových komponentů, ale zároveň i celého týmu pro další sezónu 2007.

2007 - pokračoval vývoj vozu Toyota Corolla s kompresorem ve spolupráci se švýcarskou firmou Bemani Motorenbau, jeho jízdní zkoušky a účast v 6-ti a 12-ti hodinových vytrvalostních závodech a závodech do vrchu, vždy s úspěchem a umístěním na stupních vítězů.

2008 – dokončení vývojové fáze úprav vozu Toyota Corolla a účast v závodech na okruzích a závodech do vrchu nejen s tímto vozem, ale i účast se dvěma vozy Lotus Elise 1.8 TS s kompresorem s několikerým umístěním na stupních vítězů včetně vítězství v 6-ti hodinovém vytrvalostním závodě a 4-násobné umístění na 2. místě v závodech do vrchu.

V tomto období započaly přípravy na sezónu 2009, rozhodování o účasti Nescar Sportu v Mistrovství Švýcarska na okruzích a v Mezinárodním mistrovství ČR na okruzích a závodech do vrchu.

Současně probíhala jednání se sponzory a společné rozhodování o volbě závodního vozidla, které by se mohlo účastnit zmíněných mezinárodních závodů dle reglementů FIA a s ohledem na jeho konkurenceschopnost.

Kromě již zmíněného vozu Toyota Corolla 1.8 TS s kompresorem se náš tým účastnil závodů i s vozem Lotus Elise 1.8 TS a taktéž s vozem Renault Clio Cup.

Hlavním jezdcem pro sezónu 2009 pro všechny typy závodů byl Martin Nesvadba, narozen v roce 1983, vedoucí prodeje společnosti Nescar Sport.

V případě účasti dvou závodních vozů byl druhým jezdcem Miroslav Nesvadba, majitel společnosti Nescar Sport.

2009 – sezóna byla započata startem na mosteckém autodromu jako součást Mistrovství ČR v závodech do vrchu, kde se jezdec Martin Nesvadba umístil na 2. místě.

Pokračováním seriálu byla účast ve druhém závodě v Praze – Zbraslavi, kde jezdec Martin Nesvadba skončil opět na druhé pozici. Účast na prestižním závodě Tatra Donau Cup přinesla zmiňovanému jezdci týmu Nescar Sport opětovné umístění na 2. pozici ve své třídě, v absolutním pořadí pak dosáhl 3. pozice.

Veškerá účast je s vozem Toyota Corolla.

9.7.2015 14:24:16 | přečteno 2546x | tana
 
motuloillogo
01
03
07
load